Promotion

Macam mana nak dapatkan Drypers 18.27/pek?

Dah hujung bulan ni. Barang anak pun nak habis dah kan? Tunggu apa lagi? Jom restock barang dekat Giant! Boleh guna Baucar RM5! Ha nak tahu mcm mana nak dapat baucar? Baca sampai habis yaa 😉

Haa? Tk percaya boleh dapat harga murah mcmtu?  Jom guna cara ni untuk beli barang keperluan anak. Dapat jimat duit. Senang je caranya.

Beli 3 pek Drypers Wee Wee Dry dan bayar menggunakan Touch N Go e-Wallet.  Taknak beli 4 pek? Boleh je. Beli barang apa pun boleh asalkan lebih RM88. Baru boleh guna baucar Giant RM5. Wahh bestnya!

Mana nak dapatkan Baucar RM5 tu? Dekat apps Hargapedia ada! Setiap Jumaat 12pm tau. Belum download lagi? Baik download cepat. Kalau tak melepas nanti. Tekan je button dkt bawah ni kalau nak download!

Related Posts